søndag den 13. november 2011

Procrastination central


Programmøren er inviteret til Boys’ Night In hos sin buddy, og som den aktive og uafhængige person, jeg er, sidder jeg derfor og stirrer ud af vinduet.

Det der med at stå tidligt op, fungerede lige så dårligt i dag, som det gjorde i går, så jeg har indtil videre ikke nået at læse det, jeg skulle, eller få lavet opgave. Prøver febrilsk at minde mig selv om hvor LIDT tid, jeg har i næste uge, så jeg kan gå i panik og SKYNDE mig at få lavet en hel masse. Indtil videre uden succes.

Der sker nemlig det i næste uge – udover at jeg har en smule for mange forelæsninger med dertil hørende lidt for meget læsestof, endnu en opgave, plus mit dejlige arbejde og mere af det – at min vidunderlige lillesøster kommer ned og besøger mig i weekenden… hvor vi skal se BREAKING DAWN! JO, vi skal! Og det bliver så utroligt nice.

Og ja, jeg ved godt, at det er på mode at hade diverse fænomener, alene fordi de er populære og hypede. Jeg er så ligeglad. Den serie kildrer det letpåvirkelige teenagehjerte, der sidder dybt i mig. Den gør lidt det samme ved mig, som når jeg hører lækker heavy metal eller symfonisk rock. Det skal mærkes, ikke forklares, og hvis man ikke kan mærke det, så har man tabt. Sorry.

Men for at vende tilbage til startemnet, så har følgende overspringshandlinger været:
  • Dalre rundt
  • støvsuge og vaske gulv (godt)
  • dalre lidt mere rundt
  • spekuleret på, om jeg mon skulle tage fat i bogen og læse lidt, og nået frem til, at det skulle jeg ikke
  • gået ned til Netto for at konstatere, at nej, der er IKKE søndagsåbent, fordi det jo ikke er første eller sidste søndag i måneden (dumme mig)
  • kommet til at købe honninghjerter hos bageren
  • lejet film
  • overvejet at finde en julepyntslysestage frem, fordi det kunne man jo ligeså godt, men ombestemt mig, fordi jeg ikke kunne finde den
  • set halvdelen af lejet film
  • kigget ud af vinduet
  • overvejet at gå i bad uden i øvrigt at gøre det
  • lavet the
  • spist honninghjerterne

Det er godt at være studerende. Gad vide, hvordan jeg reagerer, den dag jeg får virkelige problemer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar